Ämnen
Nöjdare kunder och ökad återvinning i gruppen Miljö hos SKL Fastigheter och Service AB (7585-126-6)
ISBN-nummer:978-91-7585-126-6
Utgivningsdag:2014-08-19

Nöjdare kunder och ökad återvinning

Info:
Vi ska få nöjdare kunder och ökad återvinning genom att utveckla en upphandlingsprocess som säkerställer kvalitet och innovativa lösningar. Sveriges Kommuner och Landsting, Återvinningsindustrierna, Avfall Sverige, Fastighetsägarna och företrädare för kommuner och entreprenörer har gemensamt antagit ovanstående mål för att utveckla de upphandlingar som görs utifrån kommunens ansvar för hushållsavfall. I rapporten ingår en nulägesbeskrivning och problemanalys.
Artnr:
7585-126-6
Relaterade dokument:
Ingår i samma serie:
Andra har också visat intresse för:
Vård av personer från andra länder
Denna handbok är ett praktiskt stöd åt den personal som arbetar med patientavgifter och fakturerin...
Hälso- och sjukvårdsrapporten 2019
Rapporten beskriver den aktuella utvecklingen i hälso- och sjukvården, med stöd av ...
Ekonomirapporten, maj 2019
Tillväxten i det reala skatteunderlaget förväntas dämpas rejält åren...
100 kr
Se, förstå och förändra
Pojkar som grupp uppnår lägre skolresultat än flickor. Det avspeglas bland annat i andelen som upp...