Ämnen
Kritik på teknik 2013 - redovisning av kundenkäter i teknisk förvaltning i gruppen Samhällsbyggnad hos SKL Fastigheter och Service AB (7164-996-6)
ISBN-nummer:978-91-7164-996-6
Utgivningsdag:2013-11-04

Kritik på teknik 2013 - redovisning av kundenkäter i teknisk förvaltning

Info:
Våren 2013 gjordes undersökningar i 100 kommuner om hur medborgarna uppfattar kommunens service när det gäller gator, parker, vatten/avlopp samt sophämtning och avfallshantering. Syftet med enkäterna är att bilda sig en uppfattning om medborgarnas synpunkter samt ta reda på om kommunen lever upp till de krav på god service som medborgarna ställer. Kundenkäter är ett effektivt sätt att följa upp olika verksamheter inom det kommunaltekniska området. SKL organiserar dessa undersökningar var tredje år. Resultatet från 2013 års kundenkät finns presenterat i SKL:s skrift ?Kritik på teknik 2013?.
150 kr
Antal: 
Artnr:
7164-996-6
Relaterade dokument:
Ingår i samma serie:
Andra har också visat intresse för:
Sveriges viktigaste jobb finns i välfärden
Välfärden står inför en stor rekryteringsutmaning när antalet barn och ga...
Öppna jämförelser - Grundskola 2017
I Öppna jämförelser – Grundskola kan du jämföra resultat och resursindikatorer på kommunnivå.
Sko...
Olika är normen
Inspirationsmaterialet beskriver hur kommuner och skolor kan arbeta för att utveckla inkluder...
Beställ Info
Riksavtal för utomlänsvård och kommentarer
Riksavtalet för utomlänsvård innehåller bestämmelser om vad som gäll...