Ämnen
Kritik på teknik 2013 - redovisning av kundenkäter i teknisk förvaltning i gruppen Samhällsbyggnad hos SKL Fastigheter och Service AB (7164-996-6)
ISBN-nummer: 978-91-7164-996-6
Utgivningsdag: 2013-11-04

Kritik på teknik 2013 - redovisning av kundenkäter i teknisk förvaltning

Info:
Våren 2013 gjordes undersökningar i 100 kommuner om hur medborgarna uppfattar kommunens service när det gäller gator, parker, vatten/avlopp samt sophämtning och avfallshantering. Syftet med enkäterna är att bilda sig en uppfattning om medborgarnas synpunkter samt ta reda på om kommunen lever upp till de krav på god service som medborgarna ställer. Kundenkäter är ett effektivt sätt att följa upp olika verksamheter inom det kommunaltekniska området. SKL organiserar dessa undersökningar var tredje år. Resultatet från 2013 års kundenkät finns presenterat i SKL:s skrift ?Kritik på teknik 2013?.
150 kr
Antal: 
Artnr:
7164-996-6
Relaterade dokument:
Ingår i samma serie:
Andra har också visat intresse för:
Använd SIP - Ett verktyg vid samverkan
Individuella planer ska upprättas när någon har behov av insatser både frå...
75 kr
Riksavtal för utomlänsvård och kommentarer
Riksavtalet för utomlänsvård innehåller bestämmelser om vad som gäll...
Hälso- och sjukvårdsrapporten 2019
Rapporten beskriver den aktuella utvecklingen i hälso- och sjukvården, med stöd av ...
Vård av personer från andra länder
Denna handbok är ett praktiskt stöd åt den personal som arbetar med patientavgifter och fakturerin...