Ämnen
Kritik på teknik 2013 - redovisning av kundenkäter i teknisk förvaltning i gruppen Samhällsbyggnad hos SKL Fastigheter och Service AB (7164-996-6)
ISBN-nummer:978-91-7164-996-6
Utgivningsdag:2013-11-04

Kritik på teknik 2013 - redovisning av kundenkäter i teknisk förvaltning

Info:
Våren 2013 gjordes undersökningar i 100 kommuner om hur medborgarna uppfattar kommunens service när det gäller gator, parker, vatten/avlopp samt sophämtning och avfallshantering. Syftet med enkäterna är att bilda sig en uppfattning om medborgarnas synpunkter samt ta reda på om kommunen lever upp till de krav på god service som medborgarna ställer. Kundenkäter är ett effektivt sätt att följa upp olika verksamheter inom det kommunaltekniska området. SKL organiserar dessa undersökningar var tredje år. Resultatet från 2013 års kundenkät finns presenterat i SKL:s skrift ?Kritik på teknik 2013?.
150 kr
Antal: 
Artnr:
7164-996-6
Relaterade dokument:
Ingår i samma serie:
Andra har också visat intresse för:
Öppna jämförelser - Grundskola 2016 (läsår 2015/16)
Rapporten är den andra Öppna jämförelser för grundskolan för 2016 oc...
Information till alla?
För åttonde året i rad har Sveriges Kommuner och Landsting genomfört webbundersökningen ”Informati...
Öppna jämförelser Grundskola - 2016
Öppna jämförelser - Grundskola 2016 är Sveriges Kommuner och Landstings (SKL) ...
150 kr
Metodbok för koordinering
Hälso- och sjukvården ska bidra tillsammans med andra aktörer i samhället till...
100 kr