Ämnen
Kritik på teknik 2013 - redovisning av kundenkäter i teknisk förvaltning i gruppen Samhällsbyggnad hos SKL Fastigheter och Service AB (7164-996-6)
ISBN-nummer:978-91-7164-996-6
Utgivningsdag:2013-11-04

Kritik på teknik 2013 - redovisning av kundenkäter i teknisk förvaltning

Info:
Våren 2013 gjordes undersökningar i 100 kommuner om hur medborgarna uppfattar kommunens service när det gäller gator, parker, vatten/avlopp samt sophämtning och avfallshantering. Syftet med enkäterna är att bilda sig en uppfattning om medborgarnas synpunkter samt ta reda på om kommunen lever upp till de krav på god service som medborgarna ställer. Kundenkäter är ett effektivt sätt att följa upp olika verksamheter inom det kommunaltekniska området. SKL organiserar dessa undersökningar var tredje år. Resultatet från 2013 års kundenkät finns presenterat i SKL:s skrift ?Kritik på teknik 2013?.
150 kr
Antal: 
Artnr:
7164-996-6
Relaterade dokument:
Ingår i samma serie:
Andra har också visat intresse för:
Olika är normen
Inspirationsmaterialet beskriver hur kommuner och skolor kan arbeta för att utveckla inkluder...
Ekonomirapporten, maj 2017
Den demografiska utvecklingen vi ser framöver – färre i yrkesverksam ålder i ...
100 kr
Riksavtal för utomlänsvård och kommentarer
Riksavtalet för utomlänsvård innehåller bestämmelser om vad som gäll...
Öppna jämförelser: Företagsklimat 2016
För fjärde gången genomför Sveriges Kommuner och Landsting (SKL) en öppen...
150 kr