Ämnen
Kritik på teknik 2013 - redovisning av kundenkäter i teknisk förvaltning i gruppen Samhällsbyggnad hos SKL Fastigheter och Service AB (7164-996-6)
ISBN-nummer:978-91-7164-996-6
Utgivningsdag:2013-11-04

Kritik på teknik 2013 - redovisning av kundenkäter i teknisk förvaltning

Info:
Våren 2013 gjordes undersökningar i 100 kommuner om hur medborgarna uppfattar kommunens service när det gäller gator, parker, vatten/avlopp samt sophämtning och avfallshantering. Syftet med enkäterna är att bilda sig en uppfattning om medborgarnas synpunkter samt ta reda på om kommunen lever upp till de krav på god service som medborgarna ställer. Kundenkäter är ett effektivt sätt att följa upp olika verksamheter inom det kommunaltekniska området. SKL organiserar dessa undersökningar var tredje år. Resultatet från 2013 års kundenkät finns presenterat i SKL:s skrift ?Kritik på teknik 2013?.
150 kr
Antal: 
Artnr:
7164-996-6
Relaterade dokument:
Ingår i samma serie:
Andra har också visat intresse för:
Ekonomirapporten, oktober 2016
Fram till 2020 väntas antalet invånare i Sverige öka med 650 000. Det beror på...
100 kr
Öppna jämförelser Grundskola - 2016
Öppna jämförelser - Grundskola 2016 är Sveriges Kommuner och Landstings (SKL) ...
150 kr
Riskanalys och händelseanalys
Denna handbok för riskanalys och händelseanalys riktar sig till alla som arbetar med kva...
220 kr
Vårdprogram - äldre och diabetes
Det Nationella programrådet för diabetes har tagit fram ett vårdprogram som omfatta...
10 kr